ورزش صورت روشی برای شادابی و جوانی پوست

ورزش صورت یکی از تکنیک‌های رفع افتادگی و چروک‌های پیش از هنگام در پوست صورت می‌باشد که به دلایل مختلف اتفاق می‌‎افتد. اگر ورزش صورت به شکلی صحیح و همه روزه انجام شود می توان امیدوار بود روند پیری پوست به تعویق افتاده و بسیاری از چروک‌ها یا افتادگی عضلات که در اثر عادات غلط به وجود آمده‌اند برطرف خواهند شد. در این مقاله به تشریح چگونگی انجام این حرکات ساده در ورزش صورت خواهیم پرداخت.

ورزش صورت

ورزش صورت و بررسی تاثیرات مفید آن

ورزش صورت می تواند جایگزینی مناسب برای تزریق بوتاکس بوده و خطوط تحمیلی را بر پوست صورت از بین ببرد. مثلا خط اخم یکی از خطوطی است که در اثر عادت به اخم کردن در ناحیه پیشانی و فاصله بین دو ابرو ایجاد شده و یا خطوط افقی پیشانی حکایت از عادت بالا انداختن ابرو در بسیاری از افراد دارد. چروک های ریز اطراف چشم نیز به دلیل چین افتادن مدام در هنگام خنده یا عصبانیت است که می تواند با چندین حرکت روزانه در تکنیک ورزش صورت بهبود یابد. همچنین افتادگی عضلات صورت در ناحیه اطراف چانه می تواند گذشته از افزایش سن، به دلیل عادت غلط سیگار کشیدن قبل از موعد پیر شدن پوست اتفاق بیافتد که در کنار ورزش صورت بهتر است از انواع ماساژ صورت با روغن های گیاهی استفاده نمود تا این عارضه تا حد زیادی بهبود یابد. آسان طب از علاقمندان دعوت می کند جهت آشنایی با این تکنیک ادامه این مقاله را مطالعه بفرمایند.

ورزش صورت جهت رفع افتادگی پوست

ورزش صورت

این ورزش صورت مناسب برای پوست هایی است که دچار افتادگی عضلات و یا پوست در ناحیه گونه، چانه و گردن شده اند، برای انجام ورزش صورت باید سر را تا جایی که ممکن است به عقب برده، چانه را بالا آورده و طوری وانمود کنید که می خواهید به نقطه ای در بالاترین حالت ممکن در آسمان نگاه کنید. در همین هنگام باید پوست گردن را به آرامی به سمت پایین بکشید. این عمل را روزی چندین مرتبه و هر بار به مدت 30 ثانیه انجام دهید. پس از مدتی عضلات صورت شما قوی شده و افتادگی ها تا حد زیادی بهبود خواهند یافت.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 19 فروردين 1397برچسب:ورزش صورت,ماساژ صورت, | 20:30 | نويسنده : Bahar |